søndag den 29. januar 2012

Fashion!


Kender i det, at når man går sit klædeskab igennem, så hænger der 5 af hver?? Sådan er det hos mig, jeg har en 5-6 forskellige ting jeg elsker, og dem har jeg jeg så i VIRKELIG mange udaver... Grå strikkjoler har jeg for eksempel 6 af!! og stribede overdele, måske en 12-15 stykker! Så nu har jeg udfordret mig selv, og købt noget (lidt) anderledes! Altså, helt modig er jeg nemlig heller ikke:-)
I kan måske huske at jeg viste en fin hvid bluse her? I går købte jeg et par bukser, som jeg synes passede perfekt til!







Godt man ikke er modeblogger til hverdag, jeg synes altså det var lidt omstændigt at få arrangeret mig selv og "fotografen" aka Kim, og til med få billeder der lykkedes nogenlunde:-)

Støvlerne er mine elskede Chloé støvletter, som jeg tidligere har vist på bloggen, blandt andet her.
Jeg synes det er rart at se mig selv i noget andet end gråt og striber, men også lidt grænseoverskridende at "modeblogge"...
(beklager den lidt depri baggrund, men indenfor blev for mørkt)

Glædelig søndag aften:-)

16 kommentarer:

  1. Uhh la la, Ninna:) Du ser godt ud!

    SvarSlet
  2. Super fede bukser. Godt du kastede dig ud i dem!

    SvarSlet
  3. Indimellem skal man prøve noget nyt og de her var et smart træk af dig! De er rigtig fine og klæder dig rigtig godt!

    SvarSlet
  4. Hvor er du fin der midt i alle dyresporerne i sneen.

    SvarSlet
  5. Hvor ser du godt ud! Hvor har du købt bukserne? :)

    SvarSlet
  6. Jeg syntes du gør det ret godt som modeblogger;) Mere af det! Bukserne er fede... Åh trænger også til noget nyt tøj her efter graviditeten.

    SvarSlet
  7. Synes du ser skide godt ud :-)
    Gid jeg selv var så modig...

    SvarSlet
  8. LOVE IT!! Du ser for lækker ud!
    Har et par bukser fra Lolly's Laundry der ligner dem på en prik og det er nogle af mine yndlings. Faktisk er jeg vist lidt ligesom dig, for udover dem så har jeg tre andre par leo print bukser i nogenlunde samme snit. Og nu får jeg også lyst til dem her, som ser lidt mere brune ud end mine (som er mere gråbrune) Hihi :-)
    Kh Ulla.

    SvarSlet
  9. Sikke nogle fede fede bukser :)

    Jeg kender kun ALT for godt det med at have MANGE ens stykker tøj, bare i forskellige farver :) Faktisk købte jeg en ny bluse i går - som jeg ved også kan fås i to andre farver... Jeg har allerede tænkt at jeg nok må ind og have dem også, for den er bare så fin...

    SvarSlet
  10. Meget flot debut som modeblogger :-) og bukserne klæder dig utroligt godt.

    SvarSlet
  11. I er da bare de BEDSTE:-) Jeg sidder stadig og soler mig i alle de fine ord, TAK:-)
    Det kan være jeg skal kaste mig ud noget mere modebloggeri i fremtiden:-)

    Bukserne er købt i Magasin i Århus, de var også i grå/blå/sorte fraver, men ikke i min størrelse! Jeg er faktisk rigtig glad for at de er brune, men jeg havde nok valgt den anden farve hvis de havde været der i størrelsen:-)

    SvarSlet
  12. Wow wow, sikke en babe ;) super lækkert outfit, har selv savlet over bukserne i Magasin men de var der ikke i min str.
    :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Maria, jeg følte mig også ret heldig, der var kun det her ene par tilbage i min størrelse:-)

      Slet
  13. Hej
    Har fulgt din skønne blog gennem lidt tid :-)
    Efter at have set dette indlæg, har jeg også været i Magasin og shoppe bukser! Troede faktisk ikke rigtigt, at dyreprint var mig - men de er jo super dejlige!! Dem kommer jeg helt klart til at bo i - mange tak for tippet !!
    Kh Karina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Karina,
      Ej hvor er jeg glad for at høre at jeg har inspireret til Leo-bukser, og at du tilmed er SÅ glad for dem:-) Men de ER virkelig også skønne at have på:-)
      Og tak fordi du følger med:-)
      Kh Ninna

      Slet