mandag den 23. juli 2012

Sylvesters værelse


Jeg har leget boligstylist herhjemme i dag, det skal I nok høre mere om:-)
Men nu hvor alt lige var så fint og rytteligt, så fik jeg lyst til at vise jer Sylvesters værelse. Vi bruger det rigtig meget, og som det er nu, fungerer det faktisk rigtig fint. Men inden vi får set os om, er han jo vokset ud af det hele....
Mit Kamera er ikke særlig godt til det lys der er derinde, så jeg beklager hvis det ser lidt mørkt/grynet ud.





Hylder fra IKEA

Jeg holder ferie i den her uge, og det er da vist et ret godt ferievalg i forhold til vejret;-)

34 kommentarer:

  1. Er helt vild med det broderede billede :) skønt værelse.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak:-) Det er Asli der har bloggen "frøkenen og baronen" der har lavet det, vi er simpelthen så glade for det!

      Slet
  2. Skønt værelse :-) Jeg bliver helt inspireret:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er glad for at høre at jeg kan inspirere:-)

      Slet
  3. Hvor hyggeligt hos Sylvester - har du selv malet den fine gule bænk?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mille, ja det har jeg, men jeg synes faktisk den er FOR gul... Der kunne godt være kommet ti dråber hvid i malingen, og så dækker den faktisk heller ikke 100% selvom jeg har brugt grunder og malet 2 gange. Det er så svært med gul maling at få det flot og dækkende.

      Slet
  4. Herlig drengeværelse :) Er helt vild med "kugle"-lyskæden. Sådan en ønsker Sofie sig også til sin fødselsdag, og det samme gør jeg ;)
    Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Lena, jeg drømmer selv om en lyskæde kun med hvide kugler ind til stuen eller soveværelset. Jeg synes simpelthen de er så fine:-)

      Slet
  5. Fint værelse. Enkelt og lækkert indrettet.

    SvarSlet
  6. Så lækkert et værelse han har sig :) Hylderne er ret fede :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Line, vi er også ret glade for hylderne! og så er de billige!

      Slet
  7. Dejligt hyggeligt værelse. Har du selv lavet abc plakaten?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak:-) Det er Denise med bloggen "herligheder" der har lavet plakaten, jeg smider lige links i indlægget:-)

      Slet
  8. Så fint et værelse!! er helt tosset med hylderne, måske man skulle lokke manden med i ikea:0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak:-) Det kan du roligt gøre, vi skal også have dem i vaskerummet:-) Jeg tror de kostede 250 kr, så det er jo temmelig billigt!

      Slet
  9. Det ser rigtig fint ud. De der hylder har jeg da aldrig set før!! De er da totalt fine!

    SvarSlet
    Svar
    1. Du må en tur i IKEA Christina:-) De fås også i en lidt mindre udgave hvor hylderne er knap så dybe, dem vil jeg gerne have i køkkenet!

      Slet
  10. Dejligt enkelt værelse Sylvester har:-) Jeg vil vist også ud at lure på de hylder, måske de ville være helt perfekte hjem til os, både på børnenes værelse og i vaskerummet...

    SvarSlet
    Svar
    1. Sjovt, vi skal også have et sæt mere i vaskerummet! Perfekte til opbevaring:-) Og tak for de søde ord:-)

      Slet
  11. De der IKEA folk har måske også spurgt dig om du er en IKEA lover? :)

    Det ser i hvert fald rigtig lækkert ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. Yes det har de nemlig:-) Puha, sikke et arbejde at få ryttet op og tage billeder....

      Slet
    2. Hi hi - ja. Jeg have heldigvis ryddet vildt meget op i forvejen, fordi jeg havde Mette Helena Rasmussen og Tia Borgsmidt her for at tage billeder, lige der hvor de skrev.

      Nu har de to damer solgt deres billeder til lækre blade, så jeg kan ikke være med hos Ikea i denne omgang alligevel. Det var ellers en sjov udfordring.

      Slet
  12. Der er altså også så fint på Sylvesters værelse! Det er et af de hyggeligste børneværelser jeg kender. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var godt nok sødt sagt Maiken, tusind tak:-)

      Slet
  13. Colo ide at hænge hylderne "på hovedet".

    SvarSlet
    Svar
    1. Altså jo!! Bortset fra at det ikke var med vilje!!!!.... Det gik lidt hurtigt, og hos os er der altid skilsmisse under opsejling når sådanne projekter skal gøres færdige, så derfor bliver det IKKE lavet om;-)

      Slet
  14. Dejligt ser det ud. Hylderne er et rigtig godt alternativt frem for string-reolen som jeg også er forelsket i. Han er heldig ham Sylvester!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er lige præcis det de er:-) String er så smuk, men også lidt dyr, så nu blev det denne løsning:-)

      Slet
  15. Det er bare så fint ��.

    Kram

    SvarSlet
  16. super fedt værelse til en stor sej dreng!! holger har også en mosle madras på gulvet, han bruger den rigtig meget, også til at putte med mig :)
    glæder mig til at se resten af "hytten"...

    SvarSlet
  17. Super fint værelse! Er vild med plakaten med alfabetet - hvor mon den er fra?

    SvarSlet