lørdag den 14. juli 2012

Twisted Leo


Hvis du følger mig på Instagram (ninnaschou), så ved du måske allerede at jeg har syet en leonederdel, hvis ikke, så kan du se den her:-)
Jeg har længe ønsket mig en Alexander Wang nederdel, men da jeg så både hende her og hende her i fine nederdele der ligner, så måtte jeg også kaste mig ud i det!




Jeg har brugt denne DIY, dog har jeg lavet en påsyet linning i stedet, da jeg bedre kunne lide den løsning. Elastikken er 4 cm bred.
Stoffet har jeg købt i City Stoffer i Århus, der er desværre ikke mere, men jeg ved at de har masser af andet fint denne her slags nederdel.

17 kommentarer:

  1. Super fin!
    Må snart i gang og give det et forsøg
    God weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Pernille:-)
      Det er altså virkelig en nem sag at sy:-)

      Slet
  2. Hvor er den super smuk! Har også fået lavet en, jersey er så dejligt at have på. Vildt fedt stof du har fundet, er også vild med A Wang især hans jakker, ville ønske man kunne lave dem selv :-) ha en rigtig dejlig weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja, hvis bare man kunne lave en Wang jakke selv... Sådan en gad jeg også godt have, og også lige et par basis t-shirts:-)

      Slet
  3. Fint resultat. Man får helt lyst til at gå i gang med et lignende projekt. :p

    Kh Loulou fra http://tankestrejfblog.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan du roligt gøre, det tager ikke lang tid:-)

      Slet
  4. Ej, hvor er den fin! Sådan en nederdel må jeg prøve at sy en dag. Jeg har dog ikke helt forstået mønsteret på den, for det ser ud som om, at man skal lægge den med trådretningen lodret i stedet for vandret?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det må du Anne:-) stoffet skal bare kunne strække sig i bredden når du har den på:-)

      Slet
  5. Wow! Hvor er du smækker lækker!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anne, det var sødt sagt;-)

      Slet
  6. Ååh sådan en vil jeg også gerne have! Gid jeg kunne finde ud af at lave sådan noget!!

    /Stine

    SvarSlet
  7. Hvor er den bare fin, og god idé med linning! Den jeg har lavet er bare viklet rundt og så har jeg slået en knude :)

    stylebyjosephine.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Den er allerede på min to-do-liste. Leo versionen er SÅ meget dig. Tror jeg forsøger mig med en grå eller sort version. :)

    SvarSlet
  9. Åhh bare jeg kunne sy :/ Er det en nederdel du kunne have lyst til at lave på bestilling, i en grå version?

    SvarSlet
  10. Ih hvor er den fin. Hvor mon du har købt det fine leo stof?

    SvarSlet